keskiviikko 3. helmikuuta 2016

Hello everyone!

This is my very first time when i writing here. And i'm really sure about i'm not gonna write in english really much. First, i'm not really good at it. Second, i'm really good in finnish. Third, i wanna write in finnish more than in english because i'm from Finland and i'm so much better in finnish.

Okay. I think i don't have at the beginning of this blog really much of readers or followers. What ever. So, if you're good in english or from England or America or somewhere. You can always tell if i have wrote some of words wrong and then i'm gonna change them and will be happy. But if I write in finnish then.. You can tell me too.

           __________________________________________________________________

Tämä on mun ensimmäinen kerta kun mä kirjoitan tänne, ja mä en usko että mä kirjottaisin paljon englanniksi. Ekaksi, mä en ole kauhean hyvä englannissa. Toiseksi, mä olen todella hyvä suomen kielessä. Kolmanneksi, mä haluan kirjoittaa suomeksi enemmän kuin englanniksi, koska olen Suomesta ja paljon parempi siinä.

Okei. Mä luulen ettei mulla ole tämän blogin alussa kovinkaan paljon lukioita tai seuraajia. Ihan sama. Joten jos sä olet hyvä englannissa tai olet Englannista tai Amerikasta tai jostain. Sä voit aina kertoa mulle, jos mä kirjotan jotkut sanat väärin. Sitten mä aijon korjata ne ja olla todella iloinen. Mutta jos mä kirjoitan suomeksi niin.. Sä voit myös kertoa virheet tottakai.


With love, Milja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti